MielecDieselGaz

Agregaty prądotwórcze z silnikami wysokoprężnymi różnych mocy

Mielec Diesel Gaz sp. z o.o. oferuje szeroką gamę agregatów prądotwórczych w wersjach obudowanych, mobilnych i specjalnych. Posiadamy doświadczoną kadrę inżynieryjno-techniczną wywodzącą się z WSK ”PZL –Mielec” oraz własne zaplecze produkcyjno-techniczne do wytwarzania oferowanych wyrobów i przeprowadzania prac badawczo-rozwojowych. Nasze wyroby są podstawą niezawodnego zasilania obiektów i urządzeń, stanowiąc podstawowe lub rezerwowe źródło energii.

Wszystkie agregaty standardowo wyposażone są w:

  • silnik wysokoprężny producentów europejskich: FPT (Iveco), JCB, John Deere, MAN;
  • samowzbudną prądnicę synchroniczną produkcji Mecc Alte, Marelli, Leroy Somer;
  • stalową ramę i/lub stalową obudowę wyciszającą;
  • stalowy zbiornik paliwa;
  • szafę sterowania wyposażoną w mikroprocesorowy, programowalny sterownik z komunikatami w języku polskim;
  • instalację wydechową;
  • akumulator rozruchowy.

Nasze agregaty posiadają szereg ponadstandardowych rozwiązań gwarantujących bezpieczeństwo i odporność na warunki pracy oraz zapewniają wieloletnią bezawaryjną eksploatację:

  • obudowa i rama z blachy stalowej ocynkowanej ogniowo – to wysoka odporność na korozję;
  • podgrzewanie powietrza dolotowego - wydatnie ułatwia rozruch przy niskich temperaturach;
  • przepływowe podgrzewanie paliwa - istotne dla agregatów w okresie w okresie zimowym;
  • cyrkulacyjne podgrzewanie silnika i zbiornika z olejem napędowym ogrzewaczem Webasto- to rozwiązanie dla agregatów pracujących w najcięższych warunkach klimatycznych;
  • dodatkowa izolacja termiczna zbiornika paliwa;
  • obudowa super-silent pozwalająca na eksploatację agregatu w czasie imprez publicznych, na planach filmowych i telewizyjnych;
  • możliwość wyboru koloru z palety RAL;
  • szybkozłącza elektryczne o prądzie znamionowym do 800 A.

Produkcja oparta na renomowanych markach podzespołów gwarantuje wysoką jakość oferowanych produktów.

Agregaty prądotwórcze 20-400kVA

SERIA Z SILNIKAMI IVECO MOTORS

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • silnik wysokoprężny firmy FPT (Iveco)
  • samowzbudna prądnica synchroniczna
  • stalowa rama i/lub stalowa obudowa wyciszająca
  • stalowy zbiornik paliwa
  • szafa sterowania
  • akumulator + ładowarka akumulatora (nie dot. wersji manualnej)
  • tłumik wydechu z kompensatorem lub łącznikiem elastycznym

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

  • obudowa superwyciszona (super silent)
  • przyczepa jedno lub dwuosiowa z homologacją
  • układ Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR) z wyłącznikami
  • system zdalnego monitoringu agregatu
  • systemy automatycznego dotankowywania paliwa
  • tłumiki wydechu o różnym stopniu tłumienia

KONSTRUKCJA:
W skład każdego z agregatóww prądotwórczych wchodzą: silnik firmy FPT (Iveco) , połączony kołnierzowo z jednołożyskową, samowzbudną prądnicą synchroniczną firmy Mecc Alte (Włochy) lub Marelli (Włochy). Całość montowana jest poprzez układy amortyzujące na sztywnej ramie ze stalowym zbiornikiem paliwa. Agregaty wyposażone są w integralną instalacje paliwową, kompletny układ ssący i wydechowy, instalację elektryczną oraz szafę sterowania przystosowaną do wybranego sposobu rozruchu.

SZAFA STEROWANIA (PULPIT STEROWANIA):
Do agregatów prądotwórczych proponujemy trzy podstawowe rodzaje szaf sterowania, z rozruchem: manualnym, automatycznym i automatycznym z układem Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR).

Panel ze sterownikiem RGK600 dostępny standardowo w agregatach z rozruchem manualnym i automatycznym. posiada duży wyświetlacz LCD wskazujący wiele parametrów silnika i prądnicy agregatu.

Panel sterowania ze sterownikiem RGK700 dostępny w agreagatach z rozruchem automatycznym i układem SZR. zawiera oprócz sterownika 3- lub 4-polowy stycznikowy układ przełączający z blokadą mechaniczną, elektryczną i programową. Zapewnia automatyczne przełączenie zasilanie ze źródła podstawowego (sieć) na rezerwowe (agregat). Standardowo panel sterowania przystosowany jest do zabudowy poza agregatem i jest dostarczany jako wyposażenie luzem.

SERIA Z SILNIKAMI JCB

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • silnik wysokoprężny firmy JCB
  • samowzbudna prądnica synchroniczna
  • stalowa rama i/lub stalowa obudowa wyciszająca
  • stalowy zbiornik paliwa
  • szafa sterowania
  • akumulator + ładowarka akumulatora (nie dot. agregatu manualnego)
  • tłumik wydechu z kompensatorem lub łącznikiem elastycznym

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

  • obudowa superwyciszona (super silent)
  • przyczepa jedno- lub dwuosiowa z homologacją
  • układ Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR) z wyłącznikami
  • system zdalnego monitoringu agregatu
  • systemy automatycznego dotankowywania paliwa
  • tłumiki wydechu o różnym stopniu tłumienia

KONSTRUKCJA:
W skład każdego z agregatów prądotwórczych wchodzą: silnik firmy JCB (Wielka Brytania), połączony kołnierzowo z jednołożyskową, samowzbudną prądnicą synchroniczną firmy Mecc Alte (Włochy) lub Marelli (Włochy). Całość montowana jest poprzez układy amortyzujące na sztywnej ramie ze stalowym zbiornikiem paliwa. Agregaty wyposażone są w integralną instalacje paliwową, kompletny układ ssący i wydechowy, instalację elektryczną oraz szafę sterowania przystosowaną do wybranego sposobu rozruchu.

SZAFA STEROWANIA (PULPIT STEROWANIA):
Do agregatów prądotwórczych proponujemy trzy podstawowe rodzaje szaf sterowania, z rozruchem: manualnym, automatycznym i automatycznym z układem Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR).

Panel ze sterownikiem RGK600 dostępny standardowo w agregatach z rozruchem manualnym i automatycznym. posiada duży wyświetlacz LCD wskazujący wiele parametrów silnika i prądnicy agregatu.

Panel sterowania ze sterownikiem RGK700 dostępny w agregatach z rozruchem automatycznym i układem SZR. zawiera oprócz sterownika 3- lub 4-polowy stycznikowy układ przełączający z blokadą mechaniczną, elektryczną i programową. Zapewnia automatyczne przełączenie zasilanie ze źródła podstawowego (sieć) na rezerwowe (agregat). Standardowo panel sterowania przystosowany jest do zabudowy poza agregatem i jest dostarczany jako wyposażenie luzem

SERIA Z SILNIKAMI JOHN DEERE

WYPOSAŻENIE STANDARDOWE:

  • silnik wysokoprężny firmy jcb
  • silnik wysokoprężny firmy John Deere
  • samowzbudna prądnica synchroniczna
  • stalowa rama i/lub stalowa obudowa wyciszająca
  • stalowy zbiornik paliwa
  • szafa sterowania
  • akumulator + ładowarka akumulatora (nie dot. wersji manualnej)
  • tłumik wydechu z kompensatorem lub łącznikiem elastycznym

WYPOSAŻENIE DODATKOWE:

  • obudowa superwyciszona (super silent)
  • przyczepa jedno- lub dwuosiowa z homologacją drogową
  • układ Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR) z wyłącznikami
  • system zdalnego monitoringu agregatu
  • systemy automatycznego dotankowywania paliwa
  • tłumiki wydechu o różnym stopniu tłumienia

KONSTRUKCJA:
W skład każdego z zespołów prądotwórczych wchodzą: silnik firmy John Deere, połączony kołnierzowo z jednołożyskową, samowzbudną prądnicą synchroniczną firmy Mecc Alte (Włochy) lub Marelli (Włochy).. Całość montowana jest poprzez układy amortyzujące na sztywnej ramie ze stalowym zbiornikiem paliwa. Zespoły wyposażone są w integralną instalacje paliwową, kompletny układ ssący i wydechowy, instalację elektryczną oraz szafę sterowania przystosowaną do wybranego sposobu rozruchu.

SZAFA STEROWANIA (PULPIT STEROWANIA):
Do agregatów prądotwórczych proponujemy trzy podstawowe rodzaje szaf sterowania, z rozruchem: manualnym, automatycznym i automatycznym z układem Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR).

Panel ze sterownikiem RGK600 dostępny standardowo w zespołach agregatach z rozruchem manualnym i automatycznym. posiada duży wyświetlacz LCD wskazujący wiele parametrów silnika i prądnicy agregatu.

Panel sterowania ze sterownikiem RGK700 dostępny w agregatach z rozruchem automatycznym i układem SZR. zawiera oprócz sterownika 3- lub 4-polowy stycznikowy układ przełączający z blokadą mechaniczną, elektryczną i programową. Zapewnia automatyczne przełączenie zasilanie ze źródła podstawowego (sieć) na rezerwowe (agregat). Standardowo panel sterowania przystosowany jest do zabudowy poza agregatem i jest dostarczany jako wyposażenie luzem.

Agregaty prądotwórcze 50-127 kVA

Oferujemy agregaty różnych marek i mocy w wersjach specjalnych :

ZABUDOWANE NA SAMOCHODACH CIĘŻAROWYCH :
Agregaty tego typu są wykorzystywane jako mobilne źródło energii elektrycznej do obsługi planów filmowych i telewizyjnych, widowisk, imprez masowych, itp.

Wyjątkowo niski poziom hałasu, niezawodność konstrukcji i łatwość obsługi stawia je w światowej czołówce tego typu produktów.

Wykonujemy montaż na samochodach wielu marek, m. in.:

  • IVECO
  • MAN
  • MERCEDES
  • RENAULT

WYPOSAŻENIE :

  • Agregat prądotwórczy z elektronicznym regulatorem obrotów
  • Specjalne nadwozie superwyciszone (super silent)
  • Kompletny układ wydechowy
  • Szafy sterowania i odbioru mocy
  • Zbiorniki paliwa

KONSTRUKCJA:
Pierwszym etapem produkcji jest przebudowa pojazdu – wnętrze (ściany, sufit i drzwi boczne) jest wyciszane grubą warstwą (do 150 mm) wełny mineralnej, osłoniętą specjalną blachą perforowaną. Podłoga jest wzmacniana grubą sklejką i pokryta wykładziną przeciwpoślizgową. Specjalna konstrukcja kanałów doprowadzających powietrze pozwala zmniejszyć poziom hałasu w układzie ssania i przewietrzania wnętrza. Agregat jest zasilany z oddzielnych zbiorników paliwa umieszczonych na zewnątrz pojazdu. Układ sterowania i szafy odbioru mocy są dostępne po otwarciu drzwi tylnych.

ZABUDOWANE NA PRZYCZEPACH :

Oferujemy agregaty na homologowanych przyczepach jedno- i dwuosiowych. Są one dostosowane do holowania przez samochody typu pick-up i ciężarowe.

ZABUDOWANE W KONTENERACH (ELEKTROWNIA ZAPASOWA) :

Elektrownie zapasowe to rezerwowe lub samodzielne źródła energii elektrycznej prądu przemiennego jedno- i trójfazowego zabudowane w kontenerach o długości 10’ – 40’. Zaletą elektrowni zapasowej jest niski poziom hałasu, możliwość pracy w zróżnicowanych warunkach atmosferycznych i szerokim zakresie temperatur. Zabudowane zbiorniki paliwowe o pojemności do 2000 litrów pozwalają na pracę ciągła nawet ponad 48 h. Agregat w kontenerze posiada własną szafę sterowania, kompletny układ wydechowy, system napełnienia paliwem z zewnętrznych zbiorników i oświetlenie wewnętrzne. Na życzenie klienta może być przewidziane miejsce na mały warsztat dla obsługi obiektu zasilanego.

Wariant z rozruchem manualnym

Agregaty prądotwórcze z rozruchem manualnym (MANUAL) – uruchamiane i zatrzymywane przez Użytkownika przyciskami (START, STOP) lub kluczykiem. Użytkownik decyduje o momencie załączenia zasilania odbiorów (załączając wyłącznik główny), sam też decyduje o wyłączenia zasilania i zatrzymaniu urządzenia.

Wariant z rozruchem automatycznym

Agregaty prądotwórcze z rozruchem automatycznym (AUT) - uruchamiane i zatrzymywane zdalnie przewodowo - sygnałem zewnętrznym z układu Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR) lub zdalnego przycisku. Po podaniu zewnętrznego sygnału startu wszystkie czynności (rozruch, praca, wyłączenie) odbywają się automatycznie.

O pracy agregatu decyduje układ SZR lub Użytkownik sterujący przyciskiem zdalnego uruchomienia.

Wariant z rozruchem automatycznym i SZR

Agregaty prądotwórcze z rozruchem automatycznym i układem SZR – w pełni bezobsługowe urządzenia do zasilania awaryjnego. Układ SZR monitoruje sieć zawodową, wykrywa jej awarie, i w razie potrzeby uruchamia agregat. Po osiągnięciu wymaganych parametrów następuje automatyczne przełączenie zasilanego obiektu na agregat. Powrót zasilania z sieci spowoduje przełączenie obiektu na sieć zawodową.

Typowo układ SZR stanowi oddzielną szafę i jest dostarczany wraz z agregatem jako wyposażenie luzem. Elementami przełączającymi są styczniki (typowo), rozłączniki z napędem silnikowym lub wyłączniki z napędem silnikowym.

Opcjonalnie w układach SZR o najwyższych wymaganiach układ SZR może być doposażony w układ obejściowy (by-pass) umożliwiający kontynuowanie zasilania z sieci w przypadku awarii zasilania.

Wariant otwarty

Agregat przeznaczony do pracy w pomieszczeniu, dla bezpieczeństwa funkcjonowania wymaga realizacji układu wentylacji i odprowadzania spalin.

Standardowo wyposażony w:

  • silnik wysokoprężny
  • prądnicę synchroniczną
  • stalową ramę wraz ze zbiornikiem paliwa
  • szafę sterowania z elektronicznym sterownikiem
  • tłumik wydechu z kompensatorem
  • akumulator rozruchowy

Rozwiązanie to pozwala zminimalizować gabaryty i masę, a także ułatwia dostęp do wszystkich elementów podlegających obsłudze serwisowej.

Agregaty są produkowane w wersjach z rozruchem manualnym.

Wariant wyciszony

Agregat w obudowie dźwiękochłonnej do zastosowania w warunkach wewnętrznych i zewnętrznych. W przypadku wykorzystywania agregatu w warunkach zewnetrznych wymaga on usadowienia na utwardzonym i wypoziomowanym podłożu. Instalacja w pomieszczeniu wymaga wykonania dodatkowej instalacji wentylacyjnej i spalinowej. Obudowy wykonane są z blachy powlekanej alucynkiem.

Metalowa obudowa malowana proszkowo podnosi nie tylko walory estetyczne, lecz także znacząco wpływa na trwałość/stabilnośc, a w połączeniu z izolacją akustyczną wyraźnie redukuje poziom hałasu.

Rozwiązanie to pozwala zminimalizować gabaryty i masę, a także ułatwia dostęp do wszystkich elementów podlegających obsłudze serwisowej.

Agregaty są produkowane w wersjach z rozruchem manualnym.

Agregaty mobilne

Agregaty w obudowie wyciszonej posadowione na przyczepach homologowanych, przeznaczone do holowania przez samochody osobowe i ciężarowe.

Agregat zabudowany na samochodzie ciężarowym. Wyjątkowo niski poziom hałasu, niezawodność konstrukcji i łatwość obsługi stawia je w światowej czołówce tego typu produktów.

Pierwszym etapem produkcji jest przebudowa pojazdu – wnętrze (ściany, sufit i drzwi boczne) jest wyciszane grubą warstwą (do 150 mm) wełny mineralnej, osłoniętą specjalną blachą perforowaną. Podłoga jest wzmacniana grubą sklejką i pokryta wykładziną przeciwpoślizgową.

Specjalna konstrukcja kanałów doprowadzających powietrze pozwala zmniejszyć poziom hałasu w układzie ssania i przewietrzania wnętrza. Agregat jest zasilany z oddzielnych zbiorników paliwa umieszczonych na zewnątrz pojazdu. Układ sterowania i szafy odbioru mocy są dostępne po otwarciu drzwi tylnych.

Agregaty kontenerowe

Agregaty w kontenerze to stacjonarne, najczęściej stałe źródło energii elektrycznej.

Doskonale wygłuszone, wyposażone w dodatkowy zbiornik paliwa o dużej pojemności mogą być autonomicznymi źródłami zasilania obiektów przemysłowych, niewielkich osiedli mieszkaniowych, odwiertów wydobywczych gazu i ropy naftowej.

Wyróżnia je szczególnie duża odporność zarówno na warunki atmosferyczne jak i na celowe lub przypadkowe uszkodzenia.

Na życzenie klienta może być przewidziane miejsce na mały warsztat dla obsługi obiektu zasilanego.

Wariant z rozruchem manualnym

Agregaty prądotwórcze z rozruchem manualnym (MANUAL) – uruchamiane i zatrzymywane przez Użytkownika przyciskami (START, STOP) lub kluczykiem. Użytkownik decyduje o momencie załączenia zasilania odbiorów (załączając wyłącznik główny), sam też decyduje o wyłączenia zasilania i zatrzymaniu urządzenia.

Wariant z rozruchem automatycznym

Agregaty prądotwórcze z rozruchem automatycznym (AUT) - uruchamiane i zatrzymywane zdalnie przewodowo - sygnałem zewnętrznym z układu Samoczynnego Załączania Rezerwy (SZR) lub zdalnego przycisku. Po podaniu zewnętrznego sygnału startu wszystkie czynności (rozruch, praca, wyłączenie) odbywają się automatycznie.

O pracy agregatu decyduje układ SZR lub Użytkownik sterujący przyciskiem zdalnego uruchomienia.

Wariant z rozruchem automatycznym i SZR

Agregaty prądotwórcze z rozruchem automatycznym i układem SZR – w pełni bezobsługowe urządzenia do zasilania awaryjnego. Układ SZR monitoruje sieć zawodową, wykrywa jej awarie, i w razie potrzeby uruchamia agregat. Po osiągnięciu wymaganych parametrów następuje automatyczne przełączenie zasilanego obiektu na agregat. Powrót zasilania z sieci spowoduje przełączenie obiektu na sieć zawodową.

Typowo układ SZR stanowi oddzielną szafę i jest dostarczany wraz z agregatem jako wyposażenie luzem. Elementami przełączającymi są styczniki (typowo), rozłączniki z napędem silnikowym lub wyłączniki z napędem silnikowym.

Opcjonalnie w układach SZR o najwyższych wymaganiach układ SZR może być doposażony w układ obejściowy (by-pass) umożliwiający kontynuowanie zasilania z sieci w przypadku awarii zasilania.

Wariant otwarty

Agregat przeznaczony do pracy w pomieszczeniu, dla bezpieczeństwa funkcjonowania wymaga realizacji układu wentylacji i odprowadzania spalin.

Standardowo wyposażony w:

  • silnik wysokoprężny
  • prądnicę synchroniczną
  • stalową ramę wraz ze zbiornikiem paliwa
  • szafę sterowania z elektronicznym sterownikiem
  • tłumik wydechu z kompensatorem
  • akumulator rozruchowy

Rozwiązanie to pozwala zminimalizować gabaryty i masę, a także ułatwia dostęp do wszystkich elementów podlegających obsłudze serwisowej.

Agregaty są produkowane w wersjach z rozruchem manualnym.

Wariant wyciszony

Agregat w obudowie dźwiękochłonnej do zastosowania w warunkach wewnętrznych i zewnętrznych. W przypadku wykorzystywania agregatu w warunkach zewnetrznych wymaga on usadowienia na utwardzonym i wypoziomowanym podłożu. Instalacja w pomieszczeniu wymaga wykonania dodatkowej instalacji wentylacyjnej i spalinowej. Obudowy wykonane są z blachy powlekanej alucynkiem.

Metalowa obudowa malowana proszkowo podnosi nie tylko walory estetyczne, lecz także znacząco wpływa na trwałość/stabilnośc, a w połączeniu z izolacją akustyczną wyraźnie redukuje poziom hałasu.

Rozwiązanie to pozwala zminimalizować gabaryty i masę, a także ułatwia dostęp do wszystkich elementów podlegających obsłudze serwisowej.

Agregaty są produkowane w wersjach z rozruchem manualnym.

  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2060x730x1280 mm
    Masa : 830 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
  • Agregat typu ZGI-25

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 28
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 25
    Moc czynna kW 20
    Prąd nominalny A 36
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel F32
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 28,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 3,6
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 5,4
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 6,9
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 2100x1000x1560 mm
    Masa : 1050 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 90*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 63 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 75 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2060x730x1280 mm
    Masa : 830 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-30

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 33
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 30
    Moc czynna kW 24
    Prąd nominalny A 43
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel F32
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 28,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 4,3
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 6,5
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 8,3


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 2100x1000x1560 mm
    Masa : 1130 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 120*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 63 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 75 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2060x730x1280 mm
    Masa : 830 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-42

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 46
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 42
    Moc czynna kW 33,6
    Prąd nominalny A 61
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel F32
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 38,2
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 4,6
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 6,7
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 9,0


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 2100x1000x1560 mm
    Masa : 1130 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 120*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 63 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 75 dB
    Moc akustyczna LWA : 92 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2300x730x1300 mm
    Masa : 1030 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-45

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 49
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 45
    Moc czynna kW 33,6
    Prąd nominalny A 65
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 41,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 6,4
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 9,2
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 11,3


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1700 mm
    Masa : 1550 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 56,9 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 59,6 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 71,6±0,6 dB
    Moc akustyczna LWA : 88,6 ±0,6 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2060x730x1330 mm
    Masa : 1030 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-50

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 55
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 50
    Moc czynna kW 40
    Prąd nominalny A 72
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel F32
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 47,3
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 6,5
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 10,2
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 12,6


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 2300x1000x1400 mm
    Masa : 1550 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 120*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 61 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 64 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 76 dB
    Moc akustyczna LWA : 93 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2300x730x1500 mm
    Masa : 1080 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-60

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 66
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 60
    Moc czynna kW 48
    Prąd nominalny A 87
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 53,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 7,2
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 10,2
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 13,7


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1700 mm
    Masa : 1750 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73 dB
    Moc akustyczna LWA : 92 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2300x730x1500 mm
    Masa : 1100 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-75

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 82
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 75
    Moc czynna kW 60
    Prąd nominalny A 108
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 66,1
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 8,6
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 12,7
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 17,1


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1700 mm
    Masa : 1750 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73 dB
    Moc akustyczna LWA : 92 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2300x730x1500 mm
    Masa : 1100 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-85

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 94
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 85
    Moc czynna kW 68
    Prąd nominalny A 123
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 77,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 8,2
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 14,4
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 19,3


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1700 mm
    Masa : 1810 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 72,8 ±0,8 dB
    Moc akustyczna LWA : 90,7 ±0,8 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2300x730x1500 mm
    Masa : 1160 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-100

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 110
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 100
    Moc czynna kW 80
    Prąd nominalny A 144
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 87,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 11,0
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 16,2
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 22,0


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1700 mm
    Masa : 1820 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 62,2 ±0,5
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 64,9 ±0,5
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73,4 ±0,5 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,3 ±0,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2800x780x1500 mm
    Masa : 1350 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-130

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 143
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 130
    Moc czynna kW 104
    Prąd nominalny A 188
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 114
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 13,3
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 20,2
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 29,3


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3600x1200x1900 mm
    Masa : 1820 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 330*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 61,4 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 64,0 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 75,0 ±0,7 dB
    Moc akustyczna LWA : 93,3 ±0,7 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2800x780x1500 mm
    Masa : 1400 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-160

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 176
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 160
    Moc czynna kW 128
    Prąd nominalny A 231
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 142,5
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 18,0
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 29,0
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 36,0


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3600x1200x1800 mm
    Masa : 2130 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 330*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 63,0 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 65,5 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 76,6 ±1,1 dB
    Moc akustyczna LWA : 94,8 ±1,1 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2800x780x1500 mm
    Masa : 1550 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-200

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 220
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 200
    Moc czynna kW 160
    Prąd nominalny A 289
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel NEF45
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 175
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 25,6
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 35,7
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 44


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3600x1200x1800 mm
    Masa : 3450 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 330*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,0 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62,6 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73,6 ±0,5 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,9 ±0,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 3530x1100x1800 mm
    Masa : 2550 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-275

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 302
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 275
    Moc czynna kW 220
    Prąd nominalny A 397
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel CURSOR
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 232
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 35,4
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 47,6
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 58,5


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 4000x1600x2200 mm
    Masa : 3450 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 64,1 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 66,7 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 77,2 ±0,9 dB
    Moc akustyczna LWA : 96,3 ±0,9 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 3530x1100x1800 mm
    Masa : 2560 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-300

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 330
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 300
    Moc czynna kW 240
    Prąd nominalny A 434
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel CURSOR
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 268,2
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 36,4
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 53,7
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 62,8


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 4400x1600x2200 mm
    Masa : 3480 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 64,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 66,8 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 77,2 ±1,0 dB
    Moc akustyczna LWA : 96,4 ±1,0 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 3530x1100x1800 mm
    Masa : 2750 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-350

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 385
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 350
    Moc czynna kW 280
    Prąd nominalny A 506
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel CURSOR
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 304
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 38,8
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 57,3
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 70,0


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 4400x1600x2200 mm
    Masa : 3750 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 64,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 66,8 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 77,2 ±1,0 dB
    Moc akustyczna LWA : 96,4 ±1,0 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 3530x1100x1800 mm
    Masa : 2800 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGI-400

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 440
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 400
    Moc czynna kW 320
    Prąd nominalny A 587
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) FPT (Iveco)
    Rodzaj silnika Diesel CURSOR
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 352
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 41,9
    Zużycie paliwa przy 80% obciążeniu dm3/h 63,8
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 81,3


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 4400x1600x2200 mm
    Masa : 3780 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 500*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 64,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 66,8 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 77,2 ±1,0 dB
    Moc akustyczna LWA : 96,4 ±1,0 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2350x750x1475 mm
    Masa : 1025 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGC-50

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 55
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 50
    Moc czynna kW 40
    Prąd nominalny A 72
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Wielka Brytania) JCB
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 47
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 6,3
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 9,3
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 12,6


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1560 mm
    Masa : 1550 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62,9 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73,8 ±0,5 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,9 ±0,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2350x750x1475 mm
    Masa : 1055 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGC-60

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 66
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 60
    Moc czynna kW 48
    Prąd nominalny A 87
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Wielka Brytania) JCB
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 74
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 8,2
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 10,6
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 14,1


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1500 mm
    Masa : 1650 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62,9 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73,8 ±0,5 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,9 ±0,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2350x750x1475 mm
    Masa : 1150 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGC-80

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 88
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 80
    Moc czynna kW 64
    Prąd nominalny A 116
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Wielka Brytania) JCB
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 74
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 10,2
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 14,3
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 18,7


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1500 mm
    Masa : 1650 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 62,9 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 73,8 ±0,5 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,9 ±0,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2350x950x1475 mm
    Masa : 1185 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGC-110

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 121
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 110
    Moc czynna kW 88
    Prąd nominalny A 159
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Wielka Brytania) JCB
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 100
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 13,0
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 18,6
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 24,1


    Prądnica
    Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3000x1100x1500 mm
    Masa : 1750 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,1 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 68,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 74,3 ±0,5 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,9 ±0,5 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 2350x950x1600 mm
    Masa : 1510 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGC-127

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 140
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 127
    Moc czynna kW 102
    Prąd nominalny A 184
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Wielka Brytania) JCB
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 110
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 16,0
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 22,4
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 28,6


    Prądnica
    (Producent (kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 3200x1200x1800 mm
    Masa : 1850 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 180*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 62,5 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 65,2 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 75,5 ±0,4 dB
    Moc akustyczna LWA : 93,4 ±0,4 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 1550x700x1110 mm
    Masa : 700 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 60*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGD-30

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 33
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 30
    Moc czynna kW 27
    Prąd nominalny A 43
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Francja) John Deere
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 27
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 3,8
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 5,4
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 7,4


    Prądnica
    Producent(kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 2000x950x1300 mm
    Masa : 1050 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 60*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,3 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 63,1 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 74,1 ±0,6 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,1 ±0,6 dB
  • Wersja otwarta

    Wymiary (LxWxH) : 1550x700x1110 mm
    Masa : 700 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 60*dm3
    * - możliwe inne pojemności zbiornika
  • Agregat typu ZGD-40

    Moc maksymalna LTP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 44
    Moc nominalna PRP
    wg PN-ISO8528-1
    kVA 40
    Moc czynna kW 32
    Prąd nominalny A 35
    Napięcie znamionowe V 400/230
    Częstotliwość Hz 50
    Klasa wykonania
    wg PN-ISO8528-1
    G2 / G3


    Silnik
    Producent (kraj pochodzenia – Francja) John Deere
    Rodzaj silnika Diesel
    Obroty silnika min -1 1500
    Moc silnika kW 32
    Zużycie paliwa przy 50% obciążeniu dm3/h 5,7
    Zużycie paliwa przy 75% obciążeniu dm3/h 7,7
    Zużycie paliwa przy 100% obciążeniu dm3/h 10,0


    Prądnica
    Producent(kraj pochodzenia - Włochy) Marelli / Mecc Alte
    Rodzaj prądnicy samowzbudna, synchroniczna, AVR
    Stopień ochrony prądnicy IP23 / IP21
  • Wersja obudowana

    Wymiary (LxWxH) : 2000x950x1300 mm
    Masa : 1050 kg
    Pojemność zbiornika paliwa : 60*dm3
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 10 m : 60,3 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 7 m : 63,1 dB
    Poziom ciśnienia akustycznego
    z odległości 1 m : 74,1 ±0,6 dB
    Moc akustyczna LWA : 91,1 ±0,6 dB